reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Daudová

Martina Daudová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Čo som také zažila...Moje pokusy : )SúkromnéNezaradené

reklama

Čo som také zažila...

Prečo?

Martina Daudová

Prečo?

Prečo sme takí, prečo odsudzujeme iných, prečo ich súdi podľa toho ako vyzerajú, prečo? Nedávno ma zarazilo, keď som čítala jeden mail, od mojej kamošky z webu. A neraz sa to stalo aj mne.

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 969x
  • 7
Foťák

Martina Daudová

Foťák

Dnes som sa vrátila zo školského výletu, a pri obede ma otec začal napínať. Bude to len v skratke, a je to taký zápis mojej nedele.

  • 29. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 14
Už ma neodsudzujte!

Martina Daudová

Už ma neodsudzujte!

Dnes si kráčam po ulici v cudzom meste a podľa fotky, ak ste si ju všimli, tak si niekto môže myslieť, že som rómka a kradnem a ešte neviem čo všetko sa im pripisuje. A zrazu ma zastavila taká partia chalanov s otázkou, že kde kráčam. Som im odpovedala na čo Vám to je?

  • 12. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 305x
  • 25
Ako som čakala na výsledky.

Martina Daudová

Ako som čakala na výsledky.

Môj článok bude vlastne skôr ako zapís do denníčka. Bude o tom ako som čakala na výsledky z prijímacích skúšok, či ma vzali na moju vysnívanú školu. Vlastne ani som tam nechcela ísť, ale to nieje dôležité.

  • 5. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu