reklama

Už ma neodsudzujte!

Dnes si kráčam po ulici v cudzom meste a podľa fotky, ak ste si ju všimli, tak si niekto môže myslieť, že som rómka a kradnem a ešte neviem čo všetko sa im pripisuje. A zrazu ma zastavila taká partia chalanov s otázkou, že kde kráčam. Som im odpovedala na čo Vám to je?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Jeden z nich Pristúpil ku mne a strelil mi facku. Ja som sa otočila a kráčala ďalej. Ale vadilo im, že ich ignorujem a nerevem alebo im nenadávam, a tak mi kopli, ale nie moc silno, do chrbta. Fakt to nebolo silno, bolo to také jemné kopnutie na vydesenie. V tom našťastie prišiel môj priateľ a povedal im niečo a oni v tom momente odišli.

No potom sme išli sledovať hokej a ja ako zase iná nefandím Slovákom, ale Čechom. A už zase ma všetci odsudzujú. No a teraz sa vlastne dostávam k tomu čo ma skutočne trápi: PREČO SOM VLASTNE INÁ AKO VŠETCI OSTATNÍ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niesom taká svetlá ako by ste chceli.

Niesom tak stará ako by ste chceli.

Nefandím Slovákom ako by ste chceli.

Nefajčím, nedrogujem ako by ste chceli.

Neučím sa tak veľa ako by ste chceli.

Neberem život tak vážne ako by ste chceli.

Prečo stále niekto odomňa chce aby som sa zmenila? Aby som bola niekto iný? Narodila som sa tak ako som sa narodila, a len tým, že mi niekto povie zmeň to a to tak ja niekto iný nebudem. Skúste sa trošku vžiť do tých s ktorými trávite svôj čas. Možno si ani neuvedomujete a ich niečím trápiť, možno kvôli Vám trpia a ani o tom neviete.

Možno vám tento článok prípadá ako nejaké bláznovstvo, ale skutočne je to závažná vec. Možno ublížite len pohľadom na cudzieho okoloidúceho, ktorý bude potom len trpieť, ale je to fakt dôležité a ani si väčšina z nás neuvedomuje čo spôsobuje. Je to jednoduché povedať nebol som jediný alebo ja som sa len pozeral, a čo takto skúsiť povedať, tým čo robia to zlé "Nerobte to!" Sú to len dve slová, alebo ak máte strach, že aj vám ublížia stačí ak to poviete na nejakej poradni, alebo niekde ja neviem v každom meste by niečo také malo fungovať. Aby nebol článok dlhý tak týmto to ukončím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte nakoniec som strašne zvedavá aké budú na tento článok reakcie, čakám, že tu budú samé hlúposti na mňa, že toto tu píše veľa ľudí, alebo o tomto som už toľko počul, fakt sa teším, a aj na kritiku, ktorej asi bude veľa. Som zvedavá, nesklamte, ale aj podpora poteší :)

Martina Daudová

Martina Daudová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Čo som také zažila...Moje pokusy : )SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu