reklama

Foťák

Dnes som sa vrátila zo školského výletu, a pri obede ma otec začal napínať. Bude to len v skratke, a je to taký zápis mojej nedele.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Povedal mi že sa chce rozprávať o mojom správaní, hneď som začala rozmýšlať čo som spravila. Najskôr mi napadlo, že som neprepla internet. My máme dva počítače doma a musíme si prepínať, pretože naraz nepôjde internet. Ale to to nebolo. Stále som rozmýšlala. Pri obede sa nerozpráva tak som musela čakať. Po chvíľke mojeho dlhého čakania mi otec povedal, že zajtra budeme mať digitálny foťák. Vyskočila som od radosti a na to mi povedal, že polovicu si platím ja, a ten foťák bude stáť okolo 6 000. Nedostávam vreckové, nezarábam si, lebo ma nikde nevezmú a u mamičky mám len 1 000 korún. Tak neviem ako idem šetriť, ale som šťastná zajtra ho už budem mať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hneď po obede mi mal prísť frajer, býva v inom meste som mu to oznámila, veľmi sa potešil, lebo sa budem môcť odfotiť čo práve robím a poslať mu fotku, zoznámili sme sa cez net. Ešte k tomu som si u neho zabudla kľúče tak mám teraz doma menšie problémy, ale aj tak som šťastná, že zajtra už budem mať foťák, a budem všetko fotiť, a možno niečo aj pridám na svôj blog, ak na to konečne prídem, že ako.

Martina Daudová

Martina Daudová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Čo som také zažila...Moje pokusy : )SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu