reklama

Ako som čakala na výsledky.

Môj článok bude vlastne skôr ako zapís do denníčka. Bude o tom ako som čakala na výsledky z prijímacích skúšok, či ma vzali na moju vysnívanú školu. Vlastne ani som tam nechcela ísť, ale to nieje dôležité.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

No v pondelok som bola na prijímačkách ako som už písala v mojom prvom článku, čo už vlastne ani nemusím rozoberať. Neviem ako niektorí robíte tie odkazy na iné články, tak to tak nemôžem spraviť. Potom celý týždeň som na nič nemyslela v stredu som mala rande.Myslím, že to by vás veľmi nezaujímalo.Večer V stredu, keď som prišla domov, mi moja mamina odkázala, že ráno nemáme nultú a to znamená, že môžem spať až do siedmej. Ráno som vstala na bitie zvonov, takže som bola hore už o trištvrte na sedem. Najedla som sa, umyla a tak. Išla som do škole v škole deň ubehol veľmi rýchlo. Prvé štyri hodiny som bola u prvákov a pomáhala im s darčekmi, na deň matiek pre svoje maminy. Ďalšie dve hodiny sme mali na počítačoch. A boli voľné. To znamená, že sme sa flákali po nete. Doma som zohriala ockovi jesť a aj sebe najedla som sa, umyla riad, poupratovala a od tretej čakám za pc na moje výsledky či ma prijali, alebo nie. Stále čakám, ale nič nové. Tú dobu mi skracujú kamaráti na chate (čete). To len aby bolo jasné aký chat, aby sa to nepoplietlo s chatou. Jaj už píšem také hlúposti, asi vidieť ako sa neviem dočkať tých výsledkou, ešte stále ich neviem. A ešte mi prepáčte môj štýl písania. Viem že je asi trošičku nanič, ale nemôžete čakať od 15ročnej baby, ktorá je ako malé dieťatko, že bude vedieť písať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už neviem ani čím si vyplniť čas stále čakám a čakám a výsledky nikde. Blíži sa šiesta hodina a stále niesú. Už sa začínam báť, že ma nevzali. Ruky sa mi úplne klepú. Von prší, že by som šla aspoň na školu pozrieť či to tam nedali, ale stále prší. Teraz si pomyslíte píše tu nejaký človek vhodný do blázninca, aj ja mám taký pocit. Ale toto všetko písať mi pomáha. Ďalšie moje rozptýlenie v tejto mojej „ťažkej“ dobe je funrádio. Keby teraz vypadol el. Prúd, asi by som sa zbláznila, tie šoky, čo by som prežívala, by boli strašné. Akurát ponúkajú lístky. Vlastne ja som sa nezapojila, tak nič nevyhrám.Stále nič ja už neviem čo robiť, už som si bola aj vlasy umyť a výsledky stále niesú.Vlasy umyté, izba upratá, kvety presadené a výsledky nikde.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Horšie je aj keď by ma nevzali, mieniem dosť korún kým všetkých obvolám ako som dopadla.To miniem aj maminin celý paušál. Ešteže ja mám na kredit a ten si len tak neminiem, ak mi dovolia rodičia volať.To sú poriadne hlúposti čo tu ja píšem, ani som si to neuvedomila. Už je po šiestej už by tam mali byť a stále nič. Stáva sa zo mňa blázon.

Už to viem som PRIJATÁ som 17. v poradí

Martina Daudová

Martina Daudová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Čo som také zažila...Moje pokusy : )SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu